perjantai 15. helmikuuta 2013

Today He Made My Day

Tänään oli poikkeuksellinen koulupäivä, kouluun tarvi vaivautua mennä vain yhdelle oppitunnille ja sen jälkeen mentiin katsomaan vanhojen tansseja. Innolla odotan sitä että itsekin saan ensi vuonna olla päivän ajan prinsessana ja tanssahdella jos vain parin jostain saan :)

 Tanssien jälkeen pyöriskelin vähän aikaa kaupungilla ja menin Stockmannin kahvilaan istuskelemaan koska en halunnut mennä palelluttamaan itseäni bussipysäkille. Jonkin ajan päästä eräs vahmempi mies tuli kohteliaati kysymään että voiko hän istua samaan pöytään kuin minä. Juttellimme vähän aikaa niitä näitä, kuten siitä että hän on ollut samassa koulussa kuin minä nyt, hän oli 90-vuotias! En olis kyllä arvannut niin vanhaksi! Pian hänen kaverinsa tuli ja se alunperin pöydässä istunut mies esitteli mut ja sanoi "eikös ookin mulla kaunis seuralainen" heh. Olisivat tarjonneet kahvitkin mutta mulla oli kiire bussiin enkä olisi edes kehdannut juoda. Ihania pappoja olivat ja jäi hyvä mieli. :--)

4 kommenttia:

  1. Oi söpöjä pappoja :3 oot kyl tosi nätti! kommentoit mun blogiin ja tuli tosi hyvä mieli sun kommentista ni tulin sullekki kommentoimaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä! Kiva kun tykkäsit, tosi kiva kun kommentoit mullekin :)

      Poista