keskiviikko 13. helmikuuta 2013

The Day Of Sweetheart

ylläolevat kuvat ei ole omiani ^^
Huomenna on ystävänpäivä ja odotan sitä jotenkin innolla. Oon panostanut hieman aiempaa enemmän pieniin ystävänpäivälahjoihin jotka ystävilleni huomenna annan. Sain syntymäpäivälahjaksi leipomiskirjan jossa oli ohje kuinka tehdä vaahtokarkkisuklaita ja valmistin sitten sellaisia. Lyhyen koulupäivän jälkeen aijotaan mennä keilaamaan. :-)

Mä en muistakaan milloin viimeksi mä oon kokenut näin suurta onnellisuutta sitä kohtaan että mulla on niin hyvät ystävät. Koulussa mulla on ihanat kaverit joiden kanssa olla ja en osaa sanoin kuvailla kuinka onnellinen oon omistaessani sellaiset kaverit :) Kuinka ihmeen kaupalla oon kaverini löytänytkään, sitä en voi kuin ilolla ajatella.

Muistakaa ystäviänne ystävänpäivänä edes pienellä teolla, kertokaa että välitätte älkääkä hylätkö kun aloitatte parisuhteen! :--)

Tämän pikkulahjan annan parhaalle kaverilleni :)

8 kommenttia:

  1. Tää oli tosi kiva postaus ja ihastuin tohon banneriin! :) oot niiin kaunis! :)

    Oikein hyväää ystävänpäivää sinne!
    http://mmilya.blogspot.fi <- saa tulla moikkaamaan ja liity ihmeessä lukijaksi jos tykkäsit! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon, kiva että tykkäsit! :) Hyvää ystävänpäivää sullekin, käyn kurkkaamassa sun blogia! :)

      Poista
  2. Oot tosi kaunis ja ihanat hiukset! :) Toi banneri on muutenki hieno!

    <3: hyppysellinenkauneutta.blogspot.fi

    VastaaPoista